Strona główna » Centrum Oceny Produktów » Działania

Działania


Prowadzimy szereg profesjonalnych badań – zarówno
w zakresie produktów marek własnych, jak i artykułów
oferowanych przez dostawców i producentów zewnętrznych.

Badania konsumenckie


  • testy porównawcze (dwa lub więcej produktów)
  • testy pożądalności i preferencji jednego produktu
  • ankiety zwyczajów zakupowych
  • analizy i panele sensoryczne
  • testy opakowań

Badania konsumenckie

Testy porównawcze


  • porównujemy jakość produktu z produktami konkurencji
  • grupa badawcza to min. 100 konsumentów w różnych grupach wiekowych, wybranych w drodze rekrutacji; obu płci i o różnych preferencjach zakupowych
  • Klienci stopniują swoje odczucia względem produktu, według cech takich, jak: wygląd, konsystencja, zapach
    i smak

Testy pożądalności i preferencji jednego produktu


  • badamy preferencje konsumentów w odniesieniu do produktu żywnościowego: nowego lub istniejącego
  • oceniający to min. 100 konsumentów w różnych grupach wiekowych, wybranych w drodze rekrutacji; obu płci
    i o różnych preferencjach żywieniowych - Klienci stopniują swoje odczucia względem produktu, według cech takich, jak: wygląd, konsystencja, zapach i smak

Ankiety dotyczące zwyczajów zakupowych
i oczekiwań cenowych


  • badamy opinie Klientów na temat zwyczajów, preferencji, oczekiwań cenowych i wiedzy o produktach żywnościowych i nieżywnościowych
  • oceniający to min. 100 konsumentów
  • metoda: kwestionariusz ankietowy

Analizy i panele sensoryczne


  • ocena produktu żywnościowego i nieżywnościowego nowego lub istniejącego
  • grupę oceniającą stanowi 12 wyszkolonych, doświadczonych panelistów, o sprawdzonej wrażliwości sensorycznej
  • metody:
    - z zastosowaniem skal i kategorii (szeregowanie, punktowanie)
    - różnicowe (parzysta, trójkątowa i inne)
    - opisowe (profilowanie sensoryczne)

Działania promocyjne


  • promocje, degustacje oraz animacje produktów żywnościowych
    i nieżywnościowych
  • pokazy kulinarne
  • ciekawostki na temat żywności i żywienia
  • promocja kuchni z różnych zakątków świata
  • akcje tematyczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Dziecka itp.)