Strona główna » Centrum Oceny Produktów » O nas

O nas


Zależy nam na tym, by oferowane przez nas produkty spełniały oczekiwania naszych Klientów. Dlatego to właśnie oni są ekspertami w naszych Centrach Oceny Produktów (tzw. Kuchnie Smaków).

To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Otworzyliśmy już 4 Centra Oceny Produktów zlokalizowane w naszych hipermarketach w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Gdyni, gdzie codziennie odwiedzają nas setki Klientów o zróżnicowanych preferencjach zakupowych.

Jako jedyna w Polsce sieć handlowa posiadamy takie rozwiązanie, co umożliwia nam poznanie preferencji zakupowych konsumenta.

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Centrum Oceny Produktów uzyskało niezależny Certyfikat PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) na rok 2013 w następującej kategorii badań: Badania, w których materiał przygotowywany jest samodzielnie przez badane osoby. Certyfikat ten przyznawany jest przez OFBOR (Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku).

OFBOR jest jedynym w Polsce stowarzyszeniem skupiającym wyłącznie instytuty badawcze, powołanym w celu kontroli przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku, a także działającym na rzecz publicznego zaufania do badań.

Wiecęj informacji na temat OFBOR i PKJPA na stronie: http://www.ofbor.pl/

Certyfikat Certyfikat
Badania konsumenckie

Prowadzimy szereg profesjonalnych badań konsumenckich w oparciu o sprawdzone metody:


  • Testy porównawcze (dwa lub więcej produktów)
  • Testy pożądalności i preferencji jednego produktu
  • Ankiety zwyczajów zakupowych
  • Testy preferencji opakowań

Badania konsumenckie

Centrum Oceny Produktów to:


  • badanie opinii Klientów o produktach: zarówno markowych, jak i marki własnej Tesco
  • badanie preferencji i zwyczajów zakupowych odnośnie naszej oferty
  • testowanie nowych produktów i ich opakowań
  • promocja nowych produktów marki własnej Tesco
  • organizowanie akcji tematycznych z udziałem Klientów (np. walentynki, Dzień Dziecka, Wielkanoc, Halloween, mikołajki, Boże Narodzenie)
  • promocja zdrowego żywienia oraz edukacja konsumentów (w planach)
  • organizowanie warsztatów dla dzieci i młodzieży (przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie i wyższe) o tematyce: jakość żywności, oceny produktów, zdrowe odżywianie itp.

Centrum Oceny Produktów... od kuchni


  • listopad 2005 - otwarcie pierwszego Centrum Oceny Produktów
    w Krakowie
  • wrzesień 2008 - kolejne otwarcia w Warszawie, Wrocławiu i Gdyni
  • pierwotne przeznaczenie - testowanie produktów marki własnej Tesco (badania konsumenckie z udziałem Klientów)
  • od 2006 roku Centrum Oceny Produktów jest otwarte dla producentów artykułów markowych (testy konsumenckie oraz akcje promocyjne)
  • od 2010 roku rozpoczęcie działania panelu sensorycznego do profesjonalnej oceny produktów żywnościowych
  • w latach: 2012, 2013 oraz 2014 uzyskanie niezależnego certyfikatu PKJPA potwierdzającego wysoką jakość badań konsumenckich (oceny dokonywane samodzielnie przez Klientów)
  • w 2012 roku wprowadzenie elektronicznych kwestionariuszy ankietowych (ocena przy komputerze), dzięki temu narzędziu konsumenci mogą łatwiej i sprawniej dokonywać ocen produktów. Nowe rozwiązanie ma także kontekst ekologiczny, pozwoli znacznie ograniczyć zużycie papieru

Badania konsumenckie